Pariis!

Eile päev oli ülimalt vinge (peale ilma, mis oli külm ja tilkus iga tunni tagant natuke)Miks? Ma käisin Pariisis! Vot.

Pidin ärkama 4.45. Mis oli üllatavalt kerge võrreldes tavalise 7.00-7.15 ärkamisega. Järsku avastasime ratastega sõites, kui veel 2 kilomeetrit koolini. Oi meil on aega 13. minutit. Ajaga võidu võistelda on nii äge. Me võidsime seekord. Lausa 4 minutiga. Aga kavalpead õpetajad ütlesid muidugi meelega, et buss läheb 5.45, mis tegelt läks 6.00.

Ja natuke üle nelja tunni bussisõitu hakkas pihta. Ma olin pea terve tee sellises poolmagamis seisundis. Ei olnud väga kindel, kas ma magasin või mitte. Tegime väikse peatuse vahepeal, klassivend ütles, et aeg Prantsuskeelt nüüd rääkida. Ma küsisin, et me Prantsusmaal juba või? Vastus oli: Jah, 100 kilti juba Belgiast. Vist siis magasin ikka..

Tegelikult oli tegu pooleldi õppereisiga, kuna keelegruppi õpilased pidid olema giidid ja ka ülejäänud pidid paar töölehte täitma. Mina, aga sain olla rahulikult turist.

Esimene koht, kuhu läksime oli Louvre. Meil oli aega muuseumis natuke üle poole tunni. Mis on ilmselgelt väga väga…väga vähe aega maailma kõige külastatuma muuseumi jaoks. Põhimõteliselt tähendas see kõndimist Mona Lisa juurde ja tagasi. Louvres oli palju rahvast, nii palju, et sa ikka koguaeg otse ei saa käia ja see hetk kui sa astud Mona Lisa saali. Ma ei tea palju seal ootama oleks pidanud, et jõuda kõige ette, et näha seda salapärast naeratust kõige lähemalt.

Edasi anti siis “käsk” gruppiga minna otsima vaatamisväärsusi ja teha neist koos gruppiga pilte. Kuna kõik olid näljased, tegime ühe pildi ära ja läksime Mäci sööma. Pärast õgimist jalutasime edasi jumalaema kirikut imetlema.

Kui kõik olid kohal, sõidsime rongiga 10 minutit Eifeli torni poole ja tegime paadisõidu Seinel. Sõidu ajal sain aru, miks on Belgial maailma parimad jalgpalli fännid. Kuskilt võluti välja 2 jalgpalli salli ja Belgia lipp ja see hetk, kui saadi teada, et Belgia läks juhtima Horvaatia vastu. Appikene, mis pidu läks lahti. Tundsin kah rõõmu, tundsin et olen Belglane! Teistest turistidest hakkas natuke kahju siis paadi peal..

Laevalt maha tulles, juhtus 2-0. Siis sai juba kindel olla, et Belgia läheb Brasiiliasse MM-ile! OU JEEEEE.

Paar näidet fännidest:

Vaadake viimast minutit.

Järjekordselt, viimane minut.

Edasi Eifeli torn! Kahjuks üles minna ei jõudnud enam. Aga all sai käidud. Muidu see nii äge tegelikult ei olnudki, aga kui pimedaks läks ja tuled tööle pandi. Kohe teine asi oli siis.

Tagasisõit kulges nägu tulek. Ei olnud ma kindel, kas ma magasin või mitte. Aga kuidagi kiiresti läks 4 tundi nii et ma oletan, et ma ikka natuke magasin. Dendermondes sajas kah muidugi, nii et päev lõppes natuke masendavalt, kuna kell 12 öösel vihmaga koju sõita on lihtsalt nii tore!

Pilte tegin kah lõpuks paar tükki:

SAM_3526

SAM_3529 Obelisk

SAM_3535Teel Louvre’sse

SAM_3537Louvre väljast

SAM_3540

SAM_3548Ja seest.

SAM_35506 hall. Seal see siis on, trügimine alaku.

SAM_3551Lähemale trügimiseks aga aega polnud.

SAM_3555

SAM_3557

IMG037Väike paus..

SAM_3562Seine jõgi

SAM_3568Jumalaema kirik

SAM_3565Ei teadnudki, et see sild on..

SAM_3560

SAM_3576Kruiisimas

SAM_3586

SAM_3587Lahedaim asi Pariisi juures (juhin tähelepanu korstnatele).

SAM_3575

SAM_3590

SAM_3594Äge.

Järgmine (mhm) kord tippu kah!